Sunday, November 20, 2011

awak jangan buat saya jatuh hati pada awak





Awak,
jangan terlalu dekat dengan saya sebab nanti saya jatuh hati kat awak.
awak tahu, hati perempuan ni mudah tersentuh.

Awak,
jangan terlalu baik dengan saya sebab nanti saya akan mula suka kat awak.

Awak,
janganlah text saya sebab saya akan mula rindukan awak.

Awak,
jangan buat saya terlalu gembira dengan perhatian yang awak berikan pada saya, tolonglah.

Awak,
saya tahu walaupun awak layan saya macam tu, awak anggap saya kawan awak je kan??

Awak,
saya nak bagitahu awak, hati perempuan tu mudah tersentuh sebab hati dia lembut.





4 comments:

  1. kalaulah lelaki ini melayan perempuan hanya sedang sedang, tak kan si perempuan jatuh hati. cewah!

    ReplyDelete
  2. kalau layan sedang sedang pun dah terasa diorg sweet, so cner tuh?hihi
    urm..sebenarnya hati perempuan ni yang cepat lembut and mudah tersentuh.huhu

    ReplyDelete