Thursday, November 10, 2011

a day in Langkawi

7/11/11 aku g langkawi. tak merancang n just go je. mak aku ckp besok kita g langkawi.ok fine.aku ok!
yey! dalam kepala hotak----> CHOCOLATE!HERSHEYS! CADBURY!. YEY! Jakun! Macam tak leh dapat kat Mydin je.hahahaha! bertolak dari rumah estimate kul 8 tepat. sampai kul 10.45 gitu kot sbb ada stop kat kwsn rehat jap.aku yg drive....naseb muda lagi.so tak berapa nak penat sangat pon. sampai-sampai terus beli tiket. dapat feri kul 12 tgahri. walaupun lambat feri, tapi redha jer!hahaks...pergi langkawi sekadar nak shopoing je.pergi balik hari.tak tidur kat sana pon.penat?? TAK LANGSUNG! HAHAHA...sebab aku suka jalan sama macam mak aku.wahahaha.

harga tiket : dewasa - RM 18
                   Kanak-kanak (3 hingga 12 tahun) - RM 13

apa yang kitorang beli??haaaaa........
kitorg beli pinggan 1set(40 keping)-pinggan+mangkuk+ mcm2 lagi-->murah je...beli yang murah je
ceklat---ceklat---ceklat.HAHAHAHA

tgok ni ceklat yang aku beli.wahahaha









No comments:

Post a Comment