Friday, November 4, 2011

hari sukan sekolah afiq..sk batu lanchang yg ke-42

buat kali pertamanya, aku pergi hari sukan sekolah adik aku. aku duduk situ dari awal mula sampai la abis.cm x caye ja..penat woo.adik aku masuk 800 m...eh buleh lari ker tuh?hahaha...cian dia...kena lari 2 pusingan padang besar tuh.ala seronok2 ja..ahahaha.pastu buleh lak join acara waris/ibu bapa.HAHAHAHA!!!
acara makan muffin ceklat dgan cepat. ala suma dapat hadiah.jus sonok2 je. n one more aku dijemput tuk bagi medal kat dak2 skolah tuh???WHAAATTTTthhh??HAHAHAHA.itu lah sebenarnya, aku dijemput untuk beri pingat kat budak2 yang menang. mungkin takde org nak kasik medal kat dak2 tuh.KECIAN. well, it happens like this " DIJEMPUT PUAN NUR AZFARINA UNTUK MENYAMPAIKAN HADIAH KEPADA PEMENANG " WOW!.HAHAHAHA.GILOO! apa pun aku tetamu kehormat (wahahaha) berjaya bg hadiah kat budak-budak tuh.kekekekke










jgn lupa untuk klik nuffnang saya.thanks ya!











No comments:

Post a Comment