Wednesday, August 3, 2011

bila teringat kembali..Part 1

bila teringat kembali kegatalan aku di waktu skolah menengah dulu,
aku rasa kelakar pulak.hahaha
time dulu2 sekolah menengah habis je skolah,duduk umah tokwan aku
sampai la mak aku abes keja
so bila dah dok kmpung ni
keja nya merayau keliling kampung aje la
hihihihi
tyme ni la kegatalan aku bermula.
aku mula bermain cinta..eh main mata la dgn budak kmpg aku.
kekekeke
aku kenal ngan sorg mamat ni
tapi melalui geng aku
kenal cmtu..main usik2..x lebih ler..kuar pon idak.
namanya sendri pon aku dh x igt(ker aku taktau)
sbb tyme gatai ni panggil dia strawberry.
aku pon taktau knp kn..
mmg kalau dgn geng aku gosip pon pakai nama strawberry
aku main2 pas msg thru budak suruhan aku..
ecece..ada budak suruhan pulak
pergh..mmg ade la wey
ktorg pas msej thru budak tuh la
hahaha
klaka gile!!!
tapi kan bile aku jalan sensorg..dia nnt usik aku dri belakang..
knai plak aku dri belakang kn...hahaha
wey..klakar okey..
bodo gila rasa..hahaha
tapi tuh la pengalaman kn
tapi aku dgn dia sekdar kawan
tak lebih dari tu
n skrg aku x knai dia pon
n i bet dia pon x knai aku
muahahha

bila teringat kembali..dia x dtg cari aku
aku pun mula la g round2 depan umah dia
hahahah
bodoh!!
tapi aku x pernah la bersembang berdua-dua dgn dia
cuma pas2 msej kat budak suruhan tu
muahahaha
biasala remaja nak mengenali cinta
n tyme ni la tyme menggatal.mmg gatai pon kn??hahaha



No comments:

Post a Comment