Friday, February 4, 2011

3/2/11-batu ferringhi

besnya g batu feringghi..rasa mcm nk tulis setiap ari apa yg jadik..supaya aku xkan lupa...byk gambaq yg aku tgkap..
tanx to abah sbb dah beli kan kamera yg canggih-manggih..gambar2 sgt cantek!!!
kamera fuji fx-250 5xzoom,14.1 mpxel...mmg bes lar...walaupun x canggih n x cantek mcm dslr...aku sgt berpuas ati dgn stiap gamba yg ditangkap n pastinya aku akan mengukir senyuman melihat pictures2 ini...muahhaha...cewahhh!!
aku pegi batu feringghi ni ngan family aku..kazen2 n mkcik aku...ktorg g dua kreta...aku drive sbjik mak aku drive sbjik...(x muat satu kreta!!dulu leh r muat sbb kecik2...lani suma dah besaq..kena la p dua kreta...)muahahaha...aku x mndi pon..sbb xdak mood..ntah la..tyme2 nak p batu fringhi ni la x dak mood sgala....aku juz ade mood nak jenjalan n main air je...rugi plak asenya x mndi...huhu...tapi aku  SANGAT PUAS ATI LAAA!!!
nak upload gambaq la
 ni kazen aku yg suka sgt nak bergmbaq...
bajet comeyl la tuh...aku lagi comey tau!!!(muahaha)
nama dia ni diha(nadiha)..
sgt pandai potpet!!!


 baju olen ni adek gua...nakal nak mati!!!!
nama dia afiq...adoi..penat tau x nak jaga sekoq ni..haahaha
i like the water splashing...bushhh...bushhh...
 aku suke bayang2 tuh!


 baju pink maisarah
olen: afiq
tdung hitam belang putih..adek gua..amira
lengan kaler merah tdg hitam ni kazen gua-ain

 ini aku...hihi..malu laa...
sblah mak aku..
i feel fat!!!
oh no.....
 ni aku tgkap masa parachute ni dah nak trun..
cntekk kan...
kalerful...
original pictures...cntek lar...aku suke
nak naik ni rm 90-15 minutes..bapak gila mahal
tapi aku rasa tyme cuti skolah ja mahal ni
maklumla CNY.

 i m fat..
aku kena diet nih...
huhu :(

 mak cik aku n anak dia...
di zoom 5x
n still gamba maseh cntek
wah aku leh jadik tukang promote ni
fuji finepix fx-250
 ain n amira
santai gila kan...muahaha...
alang2 dah g pntai tuh..kena la brsantai kan...
bes oo baring kat situ tgah2 panas...^_^
hitam lagi la!

ok..stakat ni saja..baii!

No comments:

Post a Comment