Wednesday, February 16, 2011

will you marry me?

ish..kenapa tjuk ni kan?


agak2 kalo aku seorang perempuan cakap kan seorg lelaki mesti kena ketawa kan.memang sgt pelik sgt kalo prmpuan yang ckp menda ni.tapi orang lain, lain pendapatnya. ada gak sesetengah ckp biasalah pompuan ajak kawen...zaman dah moden.ye ker biasa?x biasa lah tuh. tapi kalo andainya pompuan tuh propose n then kena reject, it really cos a whole life tuk lupakan.btol x?so..let the man propose rite?pompuan nih lebih beremosi kan berbanding ngan lelaki.so,let the man do it!


kenapa tajuk ni?


i wish i could jus marry the man i like without hesitating!(kan...kan...u all shud have the same thinking as mine!)
i wish i could jus propose the man i like without hesitating!


aku bukan lah seorang yang pandai bercinta lagi2 pandai nak mengambil hati orang ker tapi aku punya perasaan. aku bukannye suka2 nak propose seseorang lelaki tuh nak wat main2.aku x suka nak main2 kan perasaan org.aku nak serius! aku nak lelaki tuh dlm hidup aku. i want that man in my life.aku bukannya jenis...(eh..ko nmpk x mamat tuh.aku suka mamat tuh!aku nak kawen ngan dia! no...i m not that type). aku x memilih tapi kalo stkt SUKA x syg nak kawen kah?ntah la...menda ni aku tulis?


aku nih jenis setia ker?(aku bukannya puji diri aku..tapi dats what i m).aku bukannya gila bayang but i jus can't avoid it. kalo  dulu bercinta,boleh je nak lupa.tapi skrg after a few years have gone aku x leh nak lupa.gila bayangkah aku?no!!!!! after a few years...i can't forget...


kalo aku dah sygkn seseorang(utk masa yang lama)..aku akan syg dia sorang tapi aku x kan couple ngan dia(walaupun nak sebenarnya)..sbbnya aku x nak couple ngan dia ialah sbab aku nak kawen ngan dia. aku xnak aku dah bercinta  n syg orang tuh bagai nak rak...n then aku x kwen ngan org tuh. aku jugak x bersedia tuk dikecewakan sebenarnya.hehe.habes aku nak mcm mana?hurm...aku pon tatawu lah..
aku nak aku bercinta dgn orang yg aku leh wat suami...leh wat kawen..aku x nak bermain n aku nak serius.sbb aku x sgup nak kcewakn org dan aku jugak x sgup dikecewakan!


agak2 kalu diberi pertanyaan ni ataupun bertanya ini "will you marry me"..huh..apa nak jawap?(yes?!)
 kalo no respon..lagi lah sgt kecewa...so baik diam aje...
oh jus decide it on the spot!


but then if the guy i like says that..i m gonna says YES without hesitating!hahahahahahahahahaha

No comments:

Post a Comment