Wednesday, November 3, 2010

menitis air mata aku kerana kamu

tika aku duduk tepi tasik dengan meen, memori lama kembali. sambil melihat kura-kura berenang dalam tasik, sambil itu jugak aku bercerita dgn meen perihal aku tyme matriks dulu. memori lama selalu aje bertandang....xdapat aku lupakan.aku bercerita dngan meen kerana aku dah x sgup menahan lagi..rasa cm nak menangis je...lagipun aku rasa meen org yg paling sesuai nak mendengar cerita aku even dia x rapat sangat ngan aku dulu. hehe.....aku pun bercerita....aku bersyukur sgt2 tyme matriks dlu aku x sgka ada seseorang yang sgup berkawan dengan aku. ye lah dia tuh hensem putih tinggi mcm model laa...kalo nak dibandingkan ngan aku ni x cantik, hitam mmg x layak sungguh la aku kawan ngan dia. tapi dia kawan ngan aku je...tanpa mengira warna kulit aku..dia layan aku sgat baik....dia berkawan baik dengan aku...ktorg pon dah mcm pasangan yang bercinta tapi x bercinta pon...mcm je..tapi seriously aku mmg x sgka dia akan berkawan dengan aku. tanpa aku sedar, menitis air mata aku. sesungguhnya aku sgt menghargai perhubungan itu...aku sblum ni mana ada penah kwan ngan laki mcm tuh special skali. sekolah pun aku sekolah ngan dak pompuan mana penah skolah ngan dak laki. dulu rajin gile msej...skrg ni nak tgu satu msej pon ssah..aku phm masing2 bz..aku phm sgt...tapi kalo aku bleh bersabar..aku akan masih bersabar. aku tahu sesungguhnya org yang sabar itu besar ganjarannya..wallahualam... air mata aku menitis lagi...

No comments:

Post a Comment