Tuesday, November 2, 2010

my birthday (2110)

forget to upload bout my birthday earlier..amazing huh..21st birthday
well aku rase mmg aku sgt beruntung aku hdup sehingga hari ini..
my birthday was supposed to be 21st october 2010. n aku dpat suprised yg mmg x dijangka sungguh..siyesly mcm bom jangka..
sbb masa lpas zohor ade org hantar kek kat umah aku...omg...rasa cm nak melompat...but before dat aku bukak dlu c hu's da sender.. n i found out dat my family send it from penang!!!ohhhhhhh....ok feel like cryin!!! it is written there daripada keluarga..jom tgok gamba ni..n i think this cake is really marvellous..sodap n menjilat jari lah...n birthday aku ari ni gak aku dpat present from my beloved frens..tanx guys!!!!!!!lov u guys...smoga persahabatan kita kekal shingga akhir hayat!
ni kek yg aku dpat from my family..bukan pos from penang hokay...dis is a special delivery....muhahahaha..i love my family so much...mmg tersgt teruja n tkejut!








nice right??yummy also

nilah hadiah yg aku tgu2..myb korg geli ngan katak tapi aku pon geli gak..geli ngan katak sebnar..yg truan aku suke je...aku suka sbb shomeyl sgt2...waaa...aku x sgke kot kwn2 aku kasik hadiah ni..wahahhaha..nyway..tanx my fren!!

katak ni aku namakan mr bon sbb tgok tuh peyot dia buncit kan....


ni anak mr bon..cute kan...

this is really the amazing and most amazing birthday present and i'll be missing it.love 21st birthday..it's really gud!
211010...nice..smoga aku dapat kecapi apa yang aku nak dalam hidup ini..amin

No comments:

Post a Comment