Tuesday, November 25, 2014

Nuffnang Blogbuster : Maybank Transact and Win

Morning...

Pagi ni aku receive email dari Nuffnang! You have been selected to participate in a Blogbuster campaign. Wohooo...first time aku dapat ni. Macam nervous sket, apa yang perlu aku buat sebenarnya. So aku pun google la Maybank Transact and Win ni. Ooo, benda ni. Selama ni memang aku dok guna Maybank2u pon bayar-bayar bills, topup, bayar loan and macam- macam lagi. 

Apa yang aku perlu buat untuk participate dalam Blogbuster campaign ni? Aku perlu upload 10 sec videos yang menunjukkan aku menggunakan Maybank2u products to do transaction and macam-macam lagi.


Video apa eh aku nak buat? errrmm.... first time dapat campaign sebegini dari nuffnang.Why not give it a try kan...? Paling banyak video boleh upload 5. Aku ada la google beberapa bloggers yang dah buat sebelum ni. Video yang direject and perlu di'edit'..its normal. Blogger pun suggest suruh upload more than 1 video sebab kita xtau video mana yang diorang approve kan.

Masa seminggu ja. Patuhi deadline!! 2 december deadline. 

Gudluck to all participants! 

No comments:

Post a Comment