Wednesday, February 1, 2012

Cuti-cuti Malaysia | Fraser Hill

Hari tu cuti aku pergi meronggeng di fraser hill + icity shah alam. Fraser Hill ni terletak di daerah Raub, Pahang. Entah kenapa plan mai sini. Mmg x puas hati sbb takdak pa pun kat sini. its just an English building. tuh je? pergh buleh dpt kat bawah kot. takyah naik bukit! by the way the road to bukit fraser is like a snake maze! OMG!! Aku yang drive naik atas. Tgok GPS yang ada dalam kereta pergh mmg mcm ular lah jalan dia. Sat nak carik peta nak letak. Biaq hampa suma tgok apa yang aku rasa. AKu yang drive naik bukit.. Haish kaki penat menekan brek and minyak (luckily its an auto transmission), tangan pulak berbelit-belik memusing stereng selama hampir 2 jam nak smpai ke bukit fraser. Memang berbelit jugaklah tangan aku.Boleh tak bayangkan yang jalan dia sgt penuh onak duri yang berliku. hurmm...ce tgok gamba kat bwh ni. Ni lah jalan yang penuh onak duri berliku ni.
ok nampak gambarannya. Ginilah Jalannye naik ke bukit fraser. Peta ni berulang selama hampir 2 jam mengambil masa untuk naik ke bukit fraser. Walaupun xde ape sgt, well pictures have to work rite!!





p/s: Jangan lupa klik nuffnang ya!

http://www.emailcashpro.com

1 comment: