Wednesday, March 23, 2011

perjalanan ari ni byk mengajar erti kesabaran - 20/3/2011

aku mengambil masa yg agak lame gak nak update blog ni tuk tarikh kat atas...sbb sblum2 ni internet slow...dah duduk hostel namanye..hurm..

20/3/2011- aku bertolak dri penang jam 9.30 pagi.n then smpai kat butterworth 15 min slpas tuh.igtkan dia nak kutip org rupa2nya tgu org pulak.mulalah saat menunggu.kul 10.30 bru gerak ..hurm..n then kutip lagi org kat butterworth lagi satu stop.n then kutip lagi org kat bukit tambun. aku agak stress dengan bas ni yg agak lambat sgtt..mmg stress sgt.aku rasa perjalanan ari ni aku dah msuk plus minus 10 tol..gilo pe..ditambah pulak dgan kelajuan bus yg agak laju di highway.lagi aku stresss lah...shud be aku smpai melaka 5.30 petang estimate.but then aku sampai melaka 2 hours later.7.30.mgrib wey.x penah aku smpai selambat ni.aku bleh jadik gile la duduk dlm bas lame2...GILA TAU TAK!

DAH LA BAWAK SLOW, LEPAS TUH BERHENTI.BERHENTI PULAK LAMA.40 MINIT.PATU BERHENTI LAGI DAN BERHENTI LAGI.DITAMBAH DENGAN JEM LAGI.MMG LAMBAT LAH SAMPAI.AKU PALING TAK SUKE ORG MELAMBATKAN PERJALANAN AKU!

tu je yg aku nak tulis.aku amat stress pada hari ini(20/3/2011)


No comments:

Post a Comment